Interim Country Manager

Vår uppdragsgivare är en internationell koncern verksam inom utrustning till Med/Tech.

Organisationen i Sverige är liten och du kommer att vara mycket operativ i din roll med egna kunder och budget. 

Uppdraget:

  • Att leda en liten organisation enligt företagets mål och riktlinjer
  • Ansvara för budgets, P&L i det operativa arbetet
  • Ansvara för mål och bearbetning av egna kunder inom segmentet

Kvalifikationer

  • Resultatorienterad ledare med erfarenhet från komplexa och långsiktiga affärer
  • Starkt ledarskap och erfarenhet från att motivera medarbetare
  • Starkt personlig drivkraft – självgående 
  • Arbetar idag som Sales Manager eller KAM och vill ta nästa steg i karriären 
  • Erfarenhet från publika upphandlingar och sjukhus- och veterinär marknaden är meriterande

Sverigekontoret ligger i Stockholm men du kan bo i mellersta eller södra Sverige 

Uppdraget startar under augusti och planeras vara i sex månader

Det finns uttalad ambition från uppdragsgivaren att uppdraget kan leda till en tillsvidareanställning om det är intressant för båda parter.

Du är välkommen med att ladda upp din ansökan och CV nedan på Ansökan knappen. För ytterligare information var vänlig kontakta Göran Granlund, Mason Executive Interim i Stockholm 0708-388199

Vänligen notera att vi inte har möjlighet att ta emot din ansökan per mail.

Ansök här

MASON EXECUTIVE INTERIM

Göran Granlund
0708-388199

Ansök här